Wiadomości

CO TO JEST MINIKOMISARIAT I JAK UMÓWIĆ SIĘ NA SPOTKANIE?

Minikomisariat to projekt profilaktyczny realizowany przez Wydział Prewencji KMP w Gliwicach dzięki wsparciu i pomocy miasta Gliwice. Jego głównym celem jest edukacja dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (od 6 do 9 lat) z zakresu podstawowych zasad bezpieczeństwa oraz zachowania w sytuacjach kryzysowych.

Projekt prowadzą funkcjonariuszki wydziału prewencji. Podczas spotkań przybliżają najmłodszym zawód policjanta, ćwiczą powiadamianie o niebezpiecznych wydarzeniach, aktywnie sprawdzają znajomość zasad ewakuacji w sytuacji zagrożenia. Na dzieci czekają jeszcze inne zadania, a wszystko to w specjalnie przygotowanej sali, która mieści się w nowoczesnym budynku III Komisariatu Policji w Gliwicach przy ul. Pszczyńskiej 20.


Zajęcia przeznaczone są dla grup 20-30 osobowych i trwają około 60 minut. Spotkania organizowane są zawsze we wtorki i piątki o stałych godzinach: 9.00, 10.30 oraz 12.00. Zainteresowane przedszkola i szkoły prosimy o wcześniejsze ustalenie terminu na adres e-mailowy:  prewencja@gliwice.ka.policja.gov.pl
W zgłoszeniu należy podać nazwę placówki, ilość dzieci w grupie oraz telefon kontaktowy do osoby odpowiedzialnej za przybycie do minikomisariatu. Po otrzymaniu maila skontaktuje się z Państwem nasz funkcjonariusz.

  • Trójka dzieci przedszkolnych w niebieskich kamizelkach z napisem policja uważnie słucha pochylonej nad nimi policjantki. Policjanta trzymając telefon tłumaczy...